Outdoor

Materiały promocyjne zawierają szereg elementów tworzących spójną informację wizualną marki Zielona Łódź. Komunikację zewnętrzną (outdoor) tworzy kampania reklamowa, która ma na celu uświadomienie mieszkańcom o wartości łódzkich parków oraz różnych możliwości spędzania w nich wolnego czasu. Całość oparta jest na krótkich formach przekazu np.: Piknik w parku, Weekend w parku, Zima w parku. Komunikat ma wywołać skojarzenia: czas wolny = park. Niniejsza zasada pozwala na nieograniczone możliwości łączenia różnych informacji w zależności od potrzeb kampanii promocyjnej:

  • Weekend w parku,
  • Rower w parku,
  • Koncert w parku.

Można także rozbudować niniejszą komunikację:

  • Koncert jazzowy w parku,
  • Weekend z dzieckiem w parku,
  • Poranny jogging w parku.

Wszystkie aktywności odbywają się w parku. Kampania informacyjna zaprojektowana została do modułowego budowania komunikacji i dostosowania jej do różnych formatów zewnętrznych, takich jak: citylighty, billboardy, czy niestandardowych formatów: flagi, namioty.

1x1.trans - Outdoor

1x1.trans - Outdoor
1x1.trans - Outdoor

Stylistyka zdjęć odwołuje się do koncepcji podglądania parków, stąd rozmyte brzegi, efekt tzw. miniatury i lekko przejaskrawione kolory. Parki stają się przestrzeniami unikalnymi, bajkowymi, wręcz nierzeczywistymi, które w komunikacji zewnętrznej mają aspirować do przestrzeni miejskich, w których chcielibyśmy oderwać się od codziennych obowiązków.

Zastosowana typografia dostosowuje się do różnych układów elementów zamieszczonych na płaszczyźnie, natomiast zróżnicowanie wielkościowe ma na celu podkreślenie danego hasła: P > Piknik, W > Weekend.

Hasło zilustrowane jest piktogramem, skrótem wizualnym, pozwalającym szybko rozpoznać i zrozumieć przekaz. Dodatkowo, w celu łatwego wyszukania informacji o Zielonej Łodzi, umieszone są różne hashtagi: #zielonalodz, #piknik, #weekend, #jogging, identyfikujące komunikat.

1x1.trans - Outdoor

1x1.trans - Outdoor